#Ittakescourage by Ray Ban

Sub lentila cunoscutului fotograf Mark Seliger, noua campanie Ray-Ban prezintă o serie de opt scenarii care concentrează ADN-u brandului: curajul de a fi tu însuți. Acel tip de curaj care nu este tradus ca absența fricii, ci ca triumful asupra temerilor. Un tip de curaj care nu este doar fizic, ci este ceea ce îi împinge pe oameni să se confrunte cu temerile lor și să treacă dincolo de limitele lor.

Protagoniștii acestor imagini sunt oameni curajoși – curajoși să își arate imperfecțiunile, curajoși să lupte împotriva stereotipurilor, oameni care își depășesc limitele și se arată lumii așa cum sunt. Ei sunt cei care au curajul să ia decizii și să ia atitutidine, să se comporte în conformitate cu ceea ce cred în ciuda criticilor. Fiecare personaj este curajos în felul său. Campania încercă să ne arate că nu trebuie neapărat să faci un salt cu parașuta pentru a demonstra că ești curajos.

Campania #Ittakescourage are și o componentă online, în social media și pe Ray-Ban.com, unde fanii sunt încurajați să fie curajoși. De exemplu, oamenii vor fi îndemmnați să își deschidă inima și să privească un strain în ochi timp de câteva minute. Brandul își doresște să încurajeze oamenii să renunțe la gadgeturi pentru un timp, să își ceară scuze ami des, să își înfrunte criticile și să fie înșiși.

Descoperă noua colecție de rame și ochelari de soare Ray Ban în magazinele de specialitate din Palas Mall.

Comments are closed.